مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

هشتاد و هفتم نوشت ...

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰ ق.ظ

یکی از چیزهایی که خیلی اذیتم می کنه اینه که من با این سن وسال هنوز نمیدونم چی درسته و چی غلط ... از مدت ها قبل این حس رو داشتم ولی بعد از این اتفاق شدید تر شده ... حسی که کل زندگیم رو مختل کرده ... نمیدونم آیا زندگی کردن واسه دیگران هم انقدر سخته یا فقط من برای همه ی چیزهای کوچیک و بزرگ باید زجر بکشم ؟

نمیدونم آیا این مشکل ناشی از گناهکار بودن من نیست "و من اعرض عن ذکری فان له معیشه ضنکا" ...؟ چون واقعا هیچ کسی رو ندیدم که انقدری که من مشکل و درگیریِ درونی و عمیق دارم مشکل داشته باشه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۳
مهندس خسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی