مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نود و چهارم نوشت ...

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ب.ظ

من در اواخر سی و یک سالگی و با مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک،  هنوز نمی دانم چه چیزی می خواهم و چه کاری باید انجام دهم. نمی دانم به چه چیزی علاقه دارم و در چه زمینه ای استعداد دارم. هیچ هنر و مهارت خاصی هم ندارم. یک داغِ سنگین و کُشنده را هم باید تا آخر عمر کنج قلبم تحمل کنم. از همه بدتر این که این اوضاع من برای هیچ کسی اهمیتی هم ندارد. از خدا هم بارها خواسته ام راهی جلوی پایم بگذارد ولی جوابی نشنیده ام. می ترسم انقدر بار گناهانم سنگین باشد که جوابم را ندهد ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۵
مهندس خسته

نظرات  (۲)

۱۶ آذر ۹۹ ، ۰۰:۲۷ یک وبلاگ‌نویس

چقدر برام آشناست این جملات..!!

پاسخ:
نفهمیدم یعنی چی اول فکر کردم یعنی حس مشترک ولی وبلاگت رو دیدم فهمیدم آدم موفق و هنرمند و ورزشکاری هستی
۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۳ یک وبلاگ‌نویس

اتفاقا درست فکر کردید.

یک دوره‌ای در زندگی من هم حال و روزم مثل الان شما بود. اما الان خودم به این نتیجه رسیدم که فقط باید به خدا توکل کرد. اینجوری نمیمونه. انشاله همه چی درست میشه. برات آرزوی موفقیت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی