مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

صد و دوم نوشت ...

جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۱۹ ب.ظ

یادت باشه من با دل پر اومدم پیشت با دل پر هم دارم از پیشت میرم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۵
مهندس خسته

نظرات  (۲)

۲۵ آذر ۰۱ ، ۲۰:۱۸ مهندس خسته

خودم شرمنده ام از کم ظرفیتیِ خودم.

تعدادی از پستهات را خوندم قبل از فوت خواهرت و بعد از آن سوگ ؛ مهندس جان تو افسرده هستی پیشنهاد میکنم با یک روانشناس صحبت کتی 

پاسخ:
سلام
این کار رو کردم و ادامه میدم ولی تا الان که کمک زیادی نکرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی