مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دهم نوشت ...

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ

پارسال موقع انجام پایان نامه آخر شبا قبل این که حراست بیاد از آزمایشگاه بندازتم بیرون آهنگ "درد" خواجه امیری رو زیاد گوش میدادم مدت ها گوش نداده بودم چند روز پیش اتفاقی دوباره گوش دادم منو برد به همون حال و هوا ...

آهنگ هم خواب محسن چاوشی هم خیلی حس بر انگیزه

خیلی شدید احساس سردرگمی و استیصال می کنم نمیدونم چرا ... حوصله ندارم غذا بپزم حوصله ندارم کار کنم حوصله ندارم زندگی کنم ... نمیدونم این حسِ کشنده ی کسالت کی ولم می کنه...

همسایمون امتحان زبان داشت یه زن 50ساله چند بار به من گفت بیا یادم بده ولی من روم نمیشد برم خودش فهمید گفت جواب تمرینای کتابو برام بنویس بده حالا مگه من یادم میومد قواعد گرامری و ... رو ...؟  بعد هم بنده خدا استرس گرفته بود از سر کار برگشتم داشتم میومدم بالا دیدمش کلی نصیحتش کردم که استرس بده و راحت درس بخونید و ... دنیا رو ببین چی شده که من میرم ملتو نصیحت می کنم

دلم تنگه خیلی ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
مهندس خسته

نظرات  (۱)

۲۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۹ عطار کوچولو
ماهی گرفتن بهشون یاد بدین! :)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی