مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شانزدهم نوشت ...

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ
بچه که بودم عشقم کتاب خوندن بود بابام یه کتابخونه داشت که من خیلی از کتاباشو خونده بودم
چند روز پیش کتاب داستان راستان شهید مطهری رو تصادفا توو اپلیکیشن طاقچه دیدم و شروع کردم به خوندن اصن انگار روحم رو برد به اون سال ها ... یهو رفتم سال هفتاد و شیش هفتاد و هفت ...
دیروز توو شرکت سر جلسه واحد طراحی یه بحثی پیش اومد که خیلی دلگیرم کرد هیچی به اندازه شان و شخصیت یه آدم ارزش نداره و کاش بزرگتر ها اینو بیشتر می فهمیدن ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
مهندس خسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی