مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

هفدهم نوشت ...

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

هر از چندگاهی خواب می بینم برگشتم دوران دبیرستان و امتحان دارم و هیچی بلد نیستم و توو خواب کلی میترسم و استرس می گیرم نمیدونم چرا ... با این که من دوران دبیرستان غالبا درسم خیلی خوب بود و نمره هام عالی بودن ولی توو خوابا همیشه میترسم

دیشب خواب دیدم امتحان نهاییه سوم دبیرستانه و اولین امتحان عربیه من با این که عربیم همیشه بیست بود ولی هیچی یادم نمیومد و نمره ی بدی گرفتم امتحان بعدی هم هندسه تحلیلی [!] بود توو خواب به ذهنم نرسید تحلیلی درس پیش دانشگاهی بود نه سوم فقط اینو فهمیدم که هندسه تحلیلی هیچی بلد نیستم ... خلاصه این که صبح که پاشدم از خوشحالی این که خواب بوده کلی خوشحال شدم ...

این چند روزه تموم فکر و ذکرم شده این سوئیچینگ فلان فلان شده ... از اون جلسه کذایی روحم زخم خورده بد جور ... کاش اصن خونه زندگی و پدر مادرم رو توو این شرایط سخت ول نمیکردم بیام توو این بیغوله واسه اینا جون بکنم

خواستگاری ها یکی پس از دیگری کنسل میشن و من یواش یواش دارم به این باور می رسم که بازی خیلی تلخ تر از اونیه که من فکر می کردم ... :((((

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
مهندس خسته

نظرات  (۱)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۹ پریســـآتیـــــس : )
منم اون خواب رو میبینم .. خواب سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی رو ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی