مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یک عاشقانه یِ نا آرام ...

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

پریروز کار تعطیل شد تا چهاردهم فروردین و مام چمدونمونو برداشتیم و بیغوله رو به امون خدا رها کردیم و راه افتادیم سمت خونه ...

سال نود و چهار هم سال متمایزی بود پر از فراز و نشیب امیدوارم سال نود و پنج سال بهتری باشه

پنج شنبه رفتیم خواستگاری خانوادم اومده بودن بیغوله که هم یه سر و سامونی به وضعیت اونجا بدن و هم بریم خواستگاری ... رفتیم صحبت کردیم یه خانومِ چادریِ خیلی محجوب و سر به زیر و آروم بود ... من پسندیدم ولی هر چقد تلاش کردم نتونستم مامان رو راضی کنم حتی خواهرمم اومده بود توو جبهه من ولی کاری از پیش نبردیم همه چی خوب بود ولی مامانم به قدش ایراد گرفت گفت از من کوتاهتره و به هم نمیخوریم و نپسندیدم ... منم خیلی دلخور شدم از این طرز تفکر ... گفتم اصلا لازم نیست دیگه دنبال زن بگردید نمیخام ازدواج کنم با این روش و تفکر ... خیلی مسخره است... اصلا شاید دیگه کار هم نکردم الکی بدبختی کشیدن تنهایی کشیدن واسه چی ...؟ از دست خدا هم دلخورم ... سر و سامون دادن کار یه بنده ی ضعیف و مضطر انقد کارِ سختیه یعنی .... ؟


پ ن : قدیما اسم کوچه های فرعی محلمون یه اسم خاص بود که فقط شماره اش تغییر میکرد اما بین همه این کوچه ها کوچه ی قبل از ما  - که از قضا از بقیه عریض تر هم بود - به اسم یه فرد بود و ما هر وقت آدرس میدادیم باید این نکته رو می گفتیم که کوچه رو اشتباه نرن البته آخرشم نفهمیدیم دلیل این تمایز چی بود تا این که همه اسما رو عوض کردن و به جاش شماره گذاشتن ... حالا این که بین این همه عنوان "...م نوشت" اسم این یکی فرق داره شایددلیلش شبیه دلیل نام گذاری اون کوچه باشه یا شایدم برای برچسب زدن به این حسِ تنفری که الان اون اعماقِ وجودم آزارم میده ... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
مهندس خسته

نظرات  (۳)

سلام

جسارتا و محض راهنمایی دوستانه عرض کنم که اگر یک دختری رو از قبل نمی شناسید که گلوتون پیشش گیر کرده باشه، پس اگر مادر راضی نبودند، همان بهتر که نگیرید. بعداً که بگیرید، متوجه می شوید که کلاً زن با زن هیچ فرقی نداره. بهتره لااقل با کسی ازدواج کنید که بحران خانوادگی براتون ایجاد نکنه. اول و آخرش هم که پشیمون می شید از نفس عمل!
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از راهنماییتون استفاده می کنم
فقط نمیدونم واقعا همه از نفس این عمل پشینون میشن یا نه
اگر انتخاب بر اساس معیارهای واقعی باشه و خودم آدم هم واقعا آدم واقعی باشه! هیچ وقت پشیمون نمیشی..شاید سختی بکشی اما بعدش شیرینیه
پاسخ:
آح آخ این خاطره هم چقد زود گذشت 

یه زمان تمام خاطرات تلخت خاطره میشه
وقتی معشوق واقعی از راه برسه
یه بانوی باشخصیت چادری
حضرت زهرا حاجت روات کنه ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی