مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سی و سوم نوشت ...

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ب.ظ

دیشب مامان پیام داد گزینه ی جدید معرفی کرد ... جواب ندادم ... امروز زنگ زد گفتم فعلا تصمیمی ندارم میخام در مورد اصل موضوع بیش تر فکر کنم باید ماجراهای گذشته رو تحلیل کنم تا ببینم اشکال از چیه ... فعلا که حال و حوصله ی خودمم ندارم ... اصلا کی گفته تجرد بده ...؟ شاید برای یکی مثلِ من خیلی هم خوب باشه ...

امروز هم تنها رفتم سینما ... ابد و یک روز رو دیدم ... زیاد فیلم بین نیستم برای همین هم زیاد متوجه نمیشم ... یه حسی بهم داد مثِ جدایی نادر از سیمین ... زیاد نفهمیدمش منتها چون بقیه میگن خوبه لابد خوبه دیگه ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۰
مهندس خسته

نظرات  (۲)

منم اولین فیلمی که تنها دیدم ابد و یک روز بود ..!
شب مضخرف و گندی بود :)
کاش بعضی خاطرات از ذهن آدم پاک میشد
منم اولین فیلمی که تنها دیدم ابد و یک روز بود ..!
شب مضخرف و گندی بود :)
کاش بعضی خاطرات از ذهن آدم پاک میشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی