مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سی و هفتم نوشت ...

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ

مدت ها بود میخواستم یه تبلت بخرم که انجام کارهای روزمره راحت تر باشه برام ولی هر بار خساست مانع میشد  یه شب به صرافت افتادم بخرم ولی هر کاری کردم دلم راضی نشد از قضا پریروز درد دندون شدیدی گرفتم رفتم دندونپزشکی چهارصد تومن بابت عصب کشی خالی شدم تا من باشم دیگه خست به خرج ندم ...

اون خواب های مرتبط با امتحان های دبیرستان هم چنان ادامه داره و هی خواب می بینم یه امتحان مرتبط با دبیرستان دارم که هیچی ازش یادم نیست و وقت کمی دارم برای خوندنش ... دیشب خواب دیدم امتحان فیزیک یک دبیرستان دارم ... نمیدونم تعبیرش چیه ولی این تکرار شدنه هم یه جورایی آزار دهنده شده و هم یه جورایی عجیب ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۵
مهندس خسته

نظرات  (۱)

۱۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۹ پریســـآتیـــــس : )
وای منم ھمیشہ این خوابارو میبینم !! آزار دھندس :/
پاسخ:
واسه من دوره تناوبش خیلی کوتاه شده دیگه ... باید ببینم تعبیرش چیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی