مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چهل و نهم نوشت ...

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ب.ظ

خواستگاری به جایی نرسید ... از لحاظ سیاسی شبیه هم نبودیم و با این که برای من زیاد مهم نبود برای اون مهم بود یه بار دیگه هم تلفنی حرف زدیم ولی برداشتم این بود که به درد هم نمی خوریم...

چند هفته ایه که یه سرپرست جدید برامون آوردن ... هفته پیش با من بحثش شد گویا از دستم عصبانیه چند تا بد و بیراه هم وسط حرفش بهم گفت ولی من واکنشی نشون ندادم فکر نمی کردم ناراحت بشه فقط چون از حرفهاش قانع نشدم قبول نکردم

زندگی خوبی ندارم ... از دست خودم راضی نیستم... تقریبا توو تموم زمینه های زندگیم ناموفقم ... با این که خیلی تلاش می کنم این طور نباشم ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
مهندس خسته

نظرات  (۱)

سلام
جالبه! تلفنی صحبت کردن رو تجربه نداشتم
ان شاءالله دوازدهمی! :)
پاسخ:
سلام
بار اول حضوری بود بار دوم تلفنی صحبت کردیم
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی