مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پنجاه و یکم نوشت ...

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ

این روزا یکی از تنهاترین روزهای عمرمه ... خیلی ظریف و شکننده ... به نسیمی همه ی راه بهم می ریزد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
مهندس خسته

نظرات  (۳)

۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور...
پاسخ:
مدت هاست دارم همینو به خودم میگم ...
ممنونم
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۱۹ مهندس بیچاره

سلام... دادا منم یه مهندس ام مثه تو

 

اما  من یه خانم  مهندسم...

از بیکاری رنج میبرم....و خسته

۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۴ خانم مهندس بیچاره

ولی خوب مینویسی ... دلم درد گرفته... دعا میکنم کارت بگیره///

تو هم دعا کن من کار پیدا کنم

پاسخ:
ممنون 
خدا مشکلات همه رو رفع کنه
ان شاء الله یه کار خوب با روزی حلال زیاد پیدا می کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی