مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شصتم نوشت ...

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۴۹ ب.ظ

بعضی چیزا شاید خیلی ساده به نظر بیاد ولی ممکنه رسیدن بهش خیلی طول بکشه یکی از چیزهایی که خیلی طول کشید تا من بهش باور پیدا کنم این بود که همیشه محبت کردن به افراد لزوما به این معنا نیست که شما دارید به اون افراد کمک می کنید بعضی وقت ها برای کمک کردن به یک فرد باید بهش اخم کرد یا باید گذاشت خودش روی پای خودش بایسته و به مشکلات غلبه کنه تا بتونه رشد پیدا کنه ...

سر کلاس زبان استاد گفت جایی که همیشه دوست داشتید برید رو توصیف کنید من هر چقدر فکر کردم یادم نیومد تا بحال جای خاصی رو دوست داشته باشم برم بعد فکر کردم یادم نمیاد دوست دارم چه کارهایی انجام بدم یادم نمیاد دوست دارم به کجا برسم یادم نمیاد هدفم چیه توو زندگی ... خلاصه این که هیچ رویایی نداشتم آدم بی رویا باری به هر جهت زندگی می کنه ...


پ ن : " آدمی بی رویا بود... پیدا بود که زنجره را نمی فهمد ... در پیش او خیالات من چروک می خورد ..."  سهراب سپهری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۰
مهندس خسته

نظرات  (۲)

گاهی رویا نداری!
گاهی هم سقف رویاهات اونقدر کوتاهه که خیلی زود متوقف می شی!
آدم باید هر وقت فهمید داره تو باتلاق این دو تا فرو می ره هر جور شده خودش و نجات بده.
گرچه من خودم گاهی سرخورده می شم که دیر فهمیدم چقدر سقف ارزوهام کوتاهه :(
پاسخ:
من از این ها رد کردم اصلا یادم رفته چطوری رویاپردازی کنم انقدر درگیر روزمرگی شدم 
سلام مهندس خسته
وقتی یه چیزی توی زندگی آدم کم باشه یا گم شده باشه این حس میاد سراغ آدم
نمی دونم شایدم فقط من اینجوری هستم..
اما می دونم که آدم اگر هدف و امید نداشته باشه مرده س.. نفس کشیدن اسمش زندگی نیست، امید و آرزو داشتن اسمش زندگیه
الان تقریبا همه درگیر روزمرگی هستن کاری هم نمیشه کرد اقتضای زندگی ماشینیه.. اما لااقل میشه تلاش کرد..
آخه برادر من تو که انقدر ناامیدی و نمی دونی چی دلت می خواد پس چجور می خوای متاهل شی؟! 
خوب نیست این قدر ناامید
آدمای بی دین وقتی ناامید میشن یا خودکشی می کنن یا معتاد میشن
آدمای مذهبی چه کار می کنن؟
آیا واقعا وقتی خدا هست جای ناامیدی هست؟
به قول خودت پ.ن: البته من خودمم خیلللللی خیلللللی شده ناامید بودم داداش
پاسخ:
سلام سید امیر 
البته زیاد نا امید نبودم فقط بی برنامگی و بی آرزویی زندگی رو ملالت آور کرده
زن؟ دیگه حالا حالاها نمیرم سراغش اون مواقع هم خامی کردم
تفاوت بین آدم مسلمون و آدم مسلمون مومن این جا خودشو نشون میده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی