مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شصت و سوم نوشت ...

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ
آخ که چقد تنهایی بعد افطار دلگیره ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
مهندس خسته

نظرات  (۶)

۰۸ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۶ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
بعد افطار آدم باید بره قدم بزنه ولیکن افسوس_گریه ی حضار_
پاسخ:
قدم چیه باید بشینی میوه بخوری کنار خانواده 
تنهایی همیشه دلگیره اما امید درمانه
پاسخ:
امید به چی آخه
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۲ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
😂😂😂😂
خب هرکسی نظر متفاوتی داره من میگم باید رفت قدم زد
پاسخ:
من دیشب رفتم قدم بزنم از اندوهم کاسته بشه همه جا سوت و کور بود افزوده شد 
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۰ پریسآتیس (:
بعد از افطار که نه
ولی همون زمان افطار دلگیره ..
تجربه اش رو چندسال پیش داشتم 
پاسخ:
اون موقع انقدر گرسنه ام که هوش و حواسم زیاد کار نمی کنه 
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
خب من منظور نظرم تنهایی قدم زدن نیست که:/
ای بابا😶😶
پاسخ:
من همین طوری در حالت عادی هم آی کیوم پایینه الان که دیگه جای خود داره خب
اون طوری که دیگه حرفی درش نیست اصلا مسئله خودش حل میشه مشکل سخت بودن تحمل تنهاییه... 
امید به آینده... چقد ناامیدی پسر
شعار می دم نه؟
پاسخ:
نه آدمیزاد به امید زنده است من مشکل دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی