مهندس خسته

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نود و یکم نوشت ...

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۶ ب.ظ

" چه اتفاقی اگه بیفته خوشحال میشم؟"

 

اگه کسی جواب این سوال رو در مورد خودش بدونه به نظر من خیلی خوش بخته ... رویا پردازی و امید داشتن به برآورده شدن آرزوها خیلی امتیاز بزرگیه ...

من دائما از خودم این سوال رو می پرسم و هر بار جوابی براش ندارم و بیشتر در باتلاق فرو میرم ... نه تنها برای آینده دورم چشم اندازی ندارم بلکه برای همین یک ساعت دیگه هم نمیدونم باید چکار کنم ... خسته شده ام از همه چیز ...

 

پ ن : حس آدمی رو دارم که به پاش یه وزنه آویزون کردن و انداختنش تووی دریا ... همین طوری دارم میرم پایین. کی وزنه ی زندگی تووی این دنیا از پای من باز میشه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۱
مهندس خسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی